۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی

آرشام مهر ایرانیان، برگزار کننده تورهای کوش آداسی در بهار و تابستان به صورت روزانه رزرو هتل های 3،4 و 5 ستاره،بلیط های چارتری ارزان کوش آداسی،تورهای لحظه آخری و کلیه پروازهای ایرباس و بوئینگ را شامل می شود این آژانس مجری مستقیم تور کوش آداسی بوده و با کلیه هتل های کوش آداسی به صورت مستقیم کار می کند.
کوش آداسی یا جزیره پرنده در 71 کیلومتری شهر ستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته است. در کوش آداسی می توان با کشتی به جزایری که در حاشیه آن وجود دارد و فاصله آن تا ساحل خیلی کم می باشد سفر کرد و از آب دریای مدیترانه در یک روز لذت برد.در کوش آداسی می توان جیپ کرایه کرد و به مناطق اطراف سفر کرد. یکی از بزرگترین پارکهای آبی اروپا با نام آدالند در شهر کوش آداسی می باشد.به مسافرین عزیز توصیه می شود حتماً رافتینگ در پارک آبی آدالند را تجربه کنید. در ساحل و پلاژ آن می توان اسب کرایه کرد و با اسب می توان به داخل دریا رفت.تمام اماکن دیدنی و بازارهای کوش آداسی توسط لیدرهای مجرب به مسافرین محترم به صورت گشت های آپشنال ارائه می گردد.
جهت دریافت بیشتر اطلاعات از تورها و هتل های کوش آداسی به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر