۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

تور مشهد

تور مشهد

آرشام مهر ایرانیان، برگزار کننده تورهای مشهد در طول سال به صورت روزانه رزرو هتل های 3،4 و 5 ستاره،بلیط های چارتری ارزان مشهد تورهای لحظه آخری مشهد و کلیه پروازهای ایرباس و بوئینگ را شامل می شود این آژانس مجری مستقیم تور مشهد بوده و با کلیه هتل های مشهد به صورت مستقیم کار می کند.
مشهد مقدس یکی از بزرگترین و غنی ترین جاذبه شهری می باشد که از جمله :  نبد خشتی -  بقعه ابوزید ربیع بن خثیم اسدی (خواجه ربیع) - آستان متبرکه امام‌زادگان سید ناصر و سید یاسر (علیهما السلام) - آرامگاه خواجه اباصلت هروی - آرامگاه هرثمه بن اعین - مزار سید عبد الله الاسحاقی - آرامگاه امام‌زاده اسماعیل - کرامات و نشانه‌های حضور امام هشتم(ع) در روستای دهسرخ - تخت امام و ... جزو جاذبه های مذهبی می باشد ، علاوه بر این که مشهد یکی بزرگترین شهرهای مذهبی می باشد از لحاظ جاذبه  توریستی هم بسیار غنی است 
جهت دریافت بیشتر اطلاعات از تورها و هتل های مشهد و همچنین تورهای لحظه آخری مشهد به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

تور مشهد,تور لحظه آخری مشهد,تور ارزان مشهد,تور مشهد آخرین لحظه,هتل های مشهد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر