۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

آرشام مهر ایرانیان

 با تشکر و قدردانی از شما بازدید کننده محترم:

آرشام مهر ایرانیان با کادری مجرب ،مجری مستقیم برگزارکننده انواع تورهای داخلی 

شامل تور کیش،مشهد و قشم و تورهای ترکیه و شهرهای استانبول، آنتالیا، آنکارا و ... شامل تورهای مختلف مانند : تور آنتالیا،تور استانبول،تور آنکارا،توربدروم،تور مارماریس،تور کوش آداسی،تور آنکارا با انواع پروازهای بوئینگ و ایرباس  در طول سال و به صورت روزانه می باشد در خدمت شماست.
آژانس مسافرتی آرشام مهر ایرانیان باچندین سال سابقه برگزاری تورهای داخلی و خارجی در خدمت مسافرین محترم که قصد انجام مسافرت به اقصی نقاط ایران و جهان را دارند،می باشد.قابل ذکر می باشد با توجه به چارتر بودن پروازها تور لحظه آخری با بهترین قیمت و خدمات موجود می باشد که مسافرین عزیز می توانند برای دریافت تورهای داخلی لحظه ای ارزان شامل تورکیش و تور مشهد وتور قشم و تورهای ترکیه و شهرهای آن مثلا تور استانبول شامل  آنکارا، آنتالیا، کوش آداسی، تور استانبول، بدروم، مارماریس که در ایام هفته برگزار می شود با ما تماس بگیرند.
بهترین تور کیش تور لحظه آخری و تور استانبول را از آرشام مهر ایرانیان بخواهید
انواع تورها شامل خدماتی همچون :
بلیط رفت و برگشت،ترانسفر فرودگاهی،بیمه مسافرتی،گشت شهری واقامت درهتل های 3 تا 5ستاره با انواع خدمات مختلف در خدمت شما مسافرین گرامی می باشد.
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما بازدید کننده محترم ،می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورها و پروازهای داخلی و خارجی  به منو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر