۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

تور استانبول

تور استانبول

آرشام مهر ایرانیان ، برگزار کننده تورهای استانبول در طول سال به صورت روزانه رزرو هتل های 3، 4 و 5 ستاره،بلیط های چارتری ارزان استانبول ، تورهای لحظه آخری و کلیه پروازهای ایرباس و بوئینگ را شامل می شود این آژانس مجری مستقیم تور استانبول بوده و با کلیه هتل های استانبول به صورت مستقیم کار می کند.
استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است . این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد . تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد . بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است . این کلان شهر به عنوان شهر فرهنگی اروپا برای سال 2010 انتخاب شده‌است.
تمام اماکن دیدنی و بازارهای استانبول توسط لیدرهای مجرب به مسافرین محترم به صورت گشت های آپشنال ارائه می گردد . جهت دریافت بیشتر اطلاعات از تورها و هتل های استانبول بهمنو اصلی سایت مراجعه کرده و تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و  برای رزرو با شماره تلفن های  آژانس 021-88807155 و یا شماره موبایل 09124381624 تماس حاصل فرمایید. همچنین از مسافرین محترم تقاضا می شود با توجه به ایام شلوغ و خلوت بودن و نوسانات قیمت ارز جهت اطلاع بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
تور استانبول با پرواز آسمان,تور استانبول با پرواز تابان,تور استانبول با پرواز قشم ایر,تور استانبول با پرواز ماهان ایر,تور استانبول با پرواز اطلس جت,تور استانبول با پرواز ترکیش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر